top of page
20171005_085026.jpg

תוכנית טיול הורה וילד לצפון איטליה 

משך הטיול : 7 ימים  6 לילות

מועדים: יולי/אוגוסט/ספטמבר/אוקטובר

מחיר : 

עלות טיסה מוערכת:

תוכנית הטיול :

יום 1  :  נתב"ג – מילאנו  ( Milan Malpensa AP) – ארקו (Arco) 

לאחר הנחיתה בשעות הצהריים בנמל התעופה של מילאנו מלפנזה, ניסע צפונה במשך כשלוש שעות נסיעה לאורך אגם גארדה (Lago di Garda). בדרך נעצור ליד האגם לתצפית ולהפסקת צהריים. נמשיך לאורך האגם עד לעיירה ריבה דל גארדה (Riva del Garda) ומשם לעיירה ארקו (Arco) המרוחקת 4 ק"מ מהאגם. בארקו נתאכסן כל השבוע במלון. העיירה ארקו ממוקמת בעמק בצפון אגם גארדה הנמצא בקצוות הדרומיים של רכס הדולומיטים הענק המתפרס מצפון, מזרחה ומערבה. באזור זה אנחנו נטייל בימים הקרובים כאשר יומיים יוקדשו לקניונינג רטוב באזור אגם לדרו ושלושה ימים יוקדשו למסלולי ויה פראטה על ההרים והמצוקים המקיפים את אגם גארדה היפיפה.

יום 2  :  קניונינג ויונה Canyoning in Vione

האקשן מתחיל !  לאחר ארוחת בוקר טובה ועשירה במלון, ניסע כחצי שעה עם המדריכים האיטלקיים לתחילתו של מסלול הקניונינג בערוץ ויונה. נעצור להתארגנות ולבישת חליפות מתאימות לבידוד מהמים הקרים (ניאופרן). המסלול הנו מעגלי לוקח כשלוש עד ארבע שעות ומתחיל בהליכה ועליה מתונה של שעה עד לכניסה לערוץ ולמים. זהו קניון פתוח ומואר לשמש העובר בתוך חורש וצמחיה ירוקה. את היום נבלה בגלישה ("סנפלינג") במפלי מים זורמים, בקפיצות מבריכה לבריכה, בגלישה במגלשות טבעיות  או ב"סתם" ציפה להנאתנו במורד הזרם. זהו פארק שעשועים טבעי ומובטח לכם  חיוך שלא נגמר וכיף אדיר. הקניונים באזור זורמים באביב בעוצמה רבה בשל הפשרת השלגים ורק בסביבות יוני הם שוב זמינים לגלישה ומספקים לנו אינסוף אפשרויות למסלולים מיוחדים ומקומות נסתרים. המים בקניון ויונה רדודים וחמים יחסית לקניונים אחרים באזור. בסיום היום נצא ונלך הליכה קצרה למקום בו התחלנו  ולאחר שנתייבש ונתלבש נשב לארוחת צהריים קלה. מכאן ניסע  חזרה עם ידידנו האיטלקיים למלון בארקו. פה במלון ניפגש בשעות הערב עם המדריכים האיטלקיים שילוו אותנו למחרת בויה פראטה ונערוך תדרוך קצר על כוס אספרסו, בירה או אפרול שפריץ לקבלת הסברים על מסלולי הויה פראטה, הציוד והלבוש הנדרשים למשך שלושת הימים הבאים.

יום 3  : ויה פראטה Via ferrata Rio Sallagoni

לאחר ארוחת הבוקר במלון ניסע כחצי שעה לעיירה דרנה (Drena) שם מתחיל מסלול הויה פראטה  Rio Sallagoni . זהו מסלול של כ 3 עד 4 שעות העובר בתוך ערוץ מקסים. משחק הצללים האור והמפלים הקטנים בתוך הקניון יוצרים אווירה טבעית וקסומה. המסלול העובר בתוך הערוץ דומה במקצת למסלול קניונינג אלא שכאן נצטרך ללכת לאורך המצוקים התלולים בתוך הקניון מבלי להירטב כלל כאשר הכל מבוצע בבטיחות מלאה בעודנו מאובטחים עם רתמה מיוחדת לכבלים המעוגנים לסלעים. נחווה גם מעבר של גשר כבלים התלוי לרוחב הקניון. המסלול מסתיים במצודה של דרנה (Drena). בסך הכל זהו מסלול מגוון וקסום למטיילים והרפתקנים מתחילים ולכל המשפחה כולל ילדים כדי לטעום ולהכיר את עולם המושגים של מסלולי ויה פראטה. בסיום המסלול ניסע להפסקת צהריים קצרה במדרחוב של ארקו ומשם נמשיך לפעילות טיפוס מצוקים טופרופ על מצוק המשקיף מעל לאגם גארדה. בסוף היום חזרה למלון שלנו בארקו.

יום 4 : ויה פראטה Via Ferrata Cima Capi

לאחר שנשכים ונאכל ארוחת בוקר במלון נתארגן וניסע כחצי שעה להליכה במסלול ויה פראטה מדהים ברמת קושי בינונית המשקיף על אגם גארדה. המסלול לוקח כ 6 שעות. זהו מסלול עם נופים מדהימים של אגם גארדה ועמק סארקה (Sarca). המסלול חשוף ברובו על גבי המצוקים המתנשאים מעל לאגם ומדי פעם מתגלים לעינינו מראות ונופים עוצרי נשימה של הצוקים היורדים אנכית מתחתינו.  המסלול הזה דורש כושר גופני טוב כיוון שהעלייה תלולה והפרש הגבהים מהתחלה לסיום הוא גדול. בסוף המסלול אנו מגיעים לשבילים בין ביצורים ישנים ותעלות חצובות בתוך המצוקים מימי מלחמת העולם הראשונה ששימשו למעבר בין אוסטריה לאיטליה עד 1918.  בסוף היום נחזור בנסיעה למלון שלנו בארקו.

יום 5  :  פעילות בוקר אתגרית "אחרת" ובערב ויה פראטה Via Ferrata Colodri

ביום זה אנו ניקח את ההורים והילדים לפעילות אתגרית "אחרת" שהינה בחזקת הפתעה. פעילות זו תקח כל היום ולפנות ערב נחזור לארקו ונלך 

למסלול ויה פראטה Colodri שהוא מסלול קצר ומרשים ביותר שלוקח כשעתיים הליכה. המסלול אנכי ותלול אבל ברמת קושי קלה והוא מתאים לכל המשפחה כולל ילדים.  מסלול הויה פראטה מוביל אותנו לקטע מרשים על גבי המצוק התלול מתחתנו כאשר הנוף של העמק ובו העיירה ארקו ודרומה העיירה ריבה דל גארדה ואגם גארדה נפרשים לעיננו ככל שנלך ונגביה. ביום זה ייתכנו שינויים תוספות והפתעות נוספות!

יום 6   :  ויה פראטה דרך הנשרים Via Ferrata Sentiero delle Aquila 

אחרי ארוחת בוקר מוקדמת במלון נתארגן וניסע כשעה וחצי דרך אגם מולבנו לפאגאנלה למסלול ויה פראטה Sentiero delle Aquila. זהו מסלול מרשים ביותר שלוקח כ- 5 שעות הליכה. ניסע תחילה לעיירה פגאנלה  (Paganella) ושם נעלה ברכבל שיקח אותנו לתחילת המסלול.  מסלול זה ברמת קושי בינונית והוא מתאים לכל המשפחה כולל ילדים. הוא חשוף ברובו ונמצא גבוה על הצוקים המשקיפים מעל לעמק ממנו נשקף נוף מדהים של פסגות הדולומיטים ואגם גארדה בדרום.

יום 7 : סיור בעיירה ארקו Arco  - שדה התעופה מלפנזה  – נתב"ג

לאחר ארוחת בוקר במלון נתארגן בניחותא ונצא להליכה וסיור ברחובות ארקו. נעלה בשביל יפה בהליכה של כחצי שעה אל מצודת ארקו  ונעשה תצפית על כל העיר ועל אגם גארדה. מפה נרד בחזרה לרחובות העיירה ואם יתאפשר ועד כמה שיוותר לנו זמן חופשי נערוך קניות בחנויות הספורט וציוד הטיולים הרבות הנמצאות ברחובה הראשי של העיירה. בשעות הצהריים נעלה לרכב וניסע חזרה כארבע שעות נסיעה לנמל התעופה מילאנו מלפנזה ממנו נטוס בחזרה לארץ בטיסת ערב מאוחרת וננחת מוקדם בבוקר למחרת בנתב"ג.

***

 תוכנית הטיול עשויה להשתנות בהתאם להנחיית השלטונות,

שינויי מזג אוויר, בהתאם לרמת הניסיון והכושר הגופני  

   של המשתתפים  ו/או החלטת המדריך בשטח.

הצטרפו אלינו לחוויה ייחודית במקומות היפים בעולם

 חייגו: 050-6215657 (יאיר) או 050-5077082 (יוסי) 

או השאירו פרטים ונחזור אליכם

bottom of page